پروانــ♥ـ

...تب عشق

پروانــ♥ـ

...تب عشق

برف می آید...من و تو در امتداد یک خیابان...
بودنمان آرزوست!و هوا بس نا جوانمردانه گرم...
گرم صحبت های تو...
گرم صحبت های من!

تب عشق ...
شــــــــــاید!


+جسم را توان اندک...مقابل روح!خدایا یاری برسان...
++تپش قلب برای آغاز قصه کافیست؟ نه!قصه اگر قصه باشد...یک بار مردن هم کفایت نمیکند!بمــیرم؟
+++هذیان های شبانه...ما را دروغ بزرگیست!
++++ما را تجسم این هذیان ها...همچنان آرزوست:(





  • پروانـــــه بانو

نظرات  (۱)

  • آهِ با مَد . . .
  • ینی با این لینک کردنت ://
    جاده رگا ؟؟؟؟ ن من از شما می پرسم جاده رگا ؟؟؟؟
    آخر رگا ! فرزندم آخر رگا!!!!!!!!!!!
    رگا ینی جاده : جاده جاده !؟؟؟
    + جاده ...جاده .... جاده
    جاده به گوشم !
    می دونم نفهمیدی این بالایی رو :)
    مگه میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    چرا فهمیدمممممممم!!!
    الان درست میکنم:)

    +رگا...رگا....رگا.... به گوشم:)
    +تنها خواننده ی وبلاگ من:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی